Në çdo biznes, organizimi i mirë dhe shpejtësia në shërbim janë shumë të rëndësishme për të ofruar një përvojë të kënaqshme për klientët. Për këtë arsye, Alpha POS sjell vazhdimisht përmirësime që e bëjnë punën tuaj më të lehtë dhe më efikase.

Me Alpha POS ju keni mundësinë që të përdorni dy funksione te reja mjaft praktike: menaxhimin e printerave të rrjetit dhe konfigurimin e ekraneve për shfaqjen e artikujve në faturë. Kështu ju kurseni kohë, shmangni gabime dhe mbani procesin e punës nën kontroll dhe të organizuar.

1. Sistemi për Menaxhimin e Printerave të rrjetit

Ky sistem ju lejon të skanoni rrjetin dhe të identifikoni automatikisht printerët e disponueshëm. Pasi të identifikohen, mund të zgjidhni dhe ruani printerin që dëshironi të përdorni, pa pasur nevojë për konfigurime të ndërlikuara.

Ky proces është i shpejtë, i lehtë dhe i përshtatshëm për çdo përdorues.

Pasi të keni lidhur printerin me kabllo (fishe) me laptopin, ndiqni hapat e mëposhtëm për të menaxhuar printerat e rrjetit me sistemin e krijuar nga Alpha POS:

  1. Klikoni “Ruaj” për të përfunduar konfigurimin.
  2. Klikoni në ikonën User > Konfigurime > Formate dhe zgjidhni opsionin Printerat,
  3. Klikoni shenjën e (+) plus,
  4. Nga lista e printerëve të disponueshëm, zgjidhni IP-në e printerit (Rongta në rastin tonë) të lidhur me laptopin,
  5. Vendosni një emër identifikues për printerin dhe përzgjidhni llojin e faturës (p.sh. Faturë Normale),

    Lidhja e printerit të kuzhinës me Alpha POS:

    1. Sigurohuni që printeri i kuzhinës të jetë i lidhur përmes Bluetooth me pajisjen,
    2. Në sistem, zgjidhni printerin që shfaqet si lidhje Bluetooth,
    3. Vendosni një emër dhe zgjidhni llojin e faturës (për shembull Banak),
    4. Klikoni “Ruaj dhe Lidh”.

    Nëse dëshironi që fatura të printohet njëkohësisht në banak dhe kuzhinë:

    1. Aktivizoni modalitetin “Bar – Restorant” nga cilësimet,
    2. Krijoni një faturë me artikuj sipas porosisë së tavolinës,
    3. Fatura do të printohet automatikisht në të dy printerët – në banak dhe në kuzhinë – në të njëjtën kohë.

    Më poshtë gjeni videon me hapat për të menaxhuar printerat e rrjetit me sistemin e krijuar në Alpha POS.

    2. Konfigurimi i ekraneve për shfaqjen e artikujve në faturë

    Konfigurimi i ekraneve në sistemin tuaj të faturimit ju mundëson që çdo artikull i zgjedhur gjatë krijimit të një fature të shfaqet automatikisht në ekranin e zgjedhur. Kjo është veçanërisht e dobishme për ambiente si kuzhina apo banaku, ku është e rëndësishme që stafi të informohet lehtësisht për porositë.

    Avantazhet që ofron sinkronizimi i ekraneve:

    • Rritje e shpejtësisë dhe efikasitetit në shërbimin ndaj klientit.
    • Monitorim i menjëhershëm i porosive direkt në ekran,
    • Ulje e gabimeve gjatë transmetimit të porosive,

    Për të konfiguruar ekranet tuaja ndiqni hapat e mëposhtëm?

    • Zgjidhni një nga ekranet nga lista e pajisjeve në rrjet,
    • Kryeni konfigurimin për të lidhur ekranin me sistemin Alpha POS,
    • Shtoni artikuj në faturë si zakonisht,
    • Artikujt do të shfaqen menjëherë në ekranin e konfiguruar, në kohë reale.

    Shkarkoni tani aplikacionin Alpha 

    Shkarkoni tani Aplikacionin Alpha për të menaxhuar dhe lidhur automatikisht printerat tuaj pa konfigurime të vështira dhe konfiguroni ekranet e tyre në mënyrë që faturat të shfaqen njëkohësisht në ekranet e zgjedhura  ose kontaktoni një prej partnerëve të IMB në IMB Partner apo duke shkruar në Live Chatin tonë dhe ne do ju kontaktojmë menjëherë.

    You May Also Like